FANDOM

CD Projekt RED (CDPR) — польська приватна компанія, що займається розробкою відеоігор, є дочірнім підприємством польської холдингової компанії CD Projekt Investment.

Історія Редагувати

CD Projekt Investment заснувала CD Projekt RED в лютому 2002 року в першу чергу для розробки ігор за мотивами серії романів «Відьмак» Анджея Сапковського. З вересня 2003 року компанія починає працювати над своїм першим проектом.

На момент заснування в компанії штатно працювало 10 працівників, під час розробки гри «Відьмак», на розробку якої було витрачено близько $10 млн,[2] кількість співробітників було поступово збільшено до 70.

26 березня 2009 року було анонсовано, що CD Projekt RED придбала ліцензію на використання фізичного рушія Havok. Дана ліцензія дозволяє використовувати Havok на ПК, PlayStation 3 і Xbox 360. «Інтеграція Havok Complete в наш існуючий фреймворк дозволить нашим командам сфокусуватися на збільшенні частки приголомшливих геймплейних ігрових відчуттів.

Неймовірна підтримка ліцензіатів Havok і можливість пристосувати її продукти для відповідності нашим потребам допоможе гарантувати те, що реакція наших персонажів на складний фізичний світ буде такою реалістичною, як тільки можливо», — заявив Адам Кічіньскій, генеральний директор CD Projekt RED.

У березні 2012 року проведено прес-конференцію, де було представлено новий проект Відьмак 2.

30 травня 2012 року компанія анонсувала нову рольову відеогру в кіберпанковому стилі — Cyberpunk.

СпівробітникиРедагувати

  • Адам Кичіньський (пол. Adam Kiciński) — генеральний директор
  • Агнешка Василевська (пол. Agnieszka Wasilewska) — адміністратор і директор з кадрів
  • Марцін Маженцький (пол. Marcin Marzęcki) — директор з продажу
  • Алек Пакульський(пол. Alek Pkulski) — менеджер зі зв'язків з громадськістю
  • Кароль Заячковський (пол. Karol Zajaczkowski) — менеджер зі зв'язків з громадськістю

Примітки Редагувати