FANDOM

Cyberpunk 2077 (укр. «Кіберпанк 2077») — рольова комп'ютерна гра в стилістиці кіберпанку, що розробляється польською приватною компанією CD Projekt RED за мотивами всесвіту авторства Майка Пондсміта.

Проект було анонсовано під час літньої конференції CD Projekt RED 2012 року, підзаголовок «2077» гра отримала в кінці року.

Світова прем'єра гри відбулась на виставці електронних розваг «Electronic Entertainment Expo 2018», де було презентовано офіційний трейлер на ігровому рушії.

ОписРедагувати

Найт-Сіті, Каліфорнія. 2077 рік.

Світ на межі кризи. Мегакорпорації керують усіма сферами життя з офісів своїх могутніх хмарочосів. На вулицях міста правлять наркоторговці, контрабандисти і схиблені на технологіях банди. Декаданс, секс, поп-культура, злидні і недосяжна американська мрія змішалися в атмосфері небезпечного міста Найт-Сіті.

Ви V, кіберпанк. У жорстокому світі могутніх корпорацій, кібернетично модифікованих воїнів і просунутих хакерів настав ваш час стати міською легендою.

Від розробниківРедагувати

Минуло вже більше 2077 днів з моменту анонса Cyberpunk 2077. Ми випустили трейлер, трохи артов, а потім... затихли. Це нормальна ситуація для таких речей — ми анонсували, а потім пішли працювати. Для нас було важливо спочатку зробити «Відьмака» з доповненнями, а потім вже все інше, тому період нашого мовчання тривав довше, ніж планували. Вибачте нас за це.
Як тільки ми закінчили з доповненням «Кров і вино», у нас з'явилася можливість почати робити Cyberpunk в повну силу. Але ми все ще мовчали. Чому? У якийсь момент ми вирішили говорити про гру тільки тоді, коли у нас буде, що показати. Щось осмислене і солідне. Так вийшло тому, що ви дуже довго чекали, і нам не хотілося, щоб вам здавалося, що ми приймаємо це як належне. З іншого боку — це мотивувало нас. Хайп навколо нашої гри ми повинні були відпрацьовувати потом і кров'ю.
Ну добре, до суті. Сьогодні той самий день. Якщо ви бачите цей напис, значить вже подивилися наш трейлер, побачили наш погляд на Cyberpunk — альтернативний всесвіт, де Америка в руїнах. Тут основна влада у корпорацій, а її залишки — у місцевих банд. І хоча тут повно стволів і автомобільних погонь, не дайте всього цього ввести вас в оману. Cyberpunk 2077 — це справжня сингл-RPG. Ви зможете створити свого персонажа... а решту побачите на нашому стенді тут, на Е3. Слідкуйте за прев'ю!
Ну і наостанок, — адже у вас напевно залишилися питання.
Коли? Ми говорили що випустимо гру, коли вона буде готова — все так і є. Ми набагато ближче до релізу, ніж були раніше. Але поки не час говорити про щось з упевненістю, так що від вас все ще потрібно терпіння... Якість — єдиний критерій для нас. Ми можемо собі дозволити такий підхід завдяки тому, що ми — незалежна студія і самі собі видавці.
Наскільки великий світ? Реально великий, але якщо чесно — ми поки без поняття, наскільки. Коли ми все доробимо, то відкрито розповімо вам, чого очікувати. І ми обіцяємо зробити це до того, як почнемо говорити про передзамовлення або чого-небудь від вас просити.
Як щодо безкоштовних доповнень і DRM? З цим справи йтимуть не гірше, ніж у випадку з третім «Відьмаком». Що стосується DRM — у Cyberpunk 2077 на ПК її не буде.
Мікротранзакції? В однокористувацькій RPG? Ви що, з глузду з'їхали?
Ще раз спасибі за терпіння. Якщо з'явиться вільна хвилинка, заходьте на наш сайт і діліться з нами своїми думками про що завгодно. Ми читаємо все, що ви нам пишете, і ставимося до цього дуже серйозно.
Ваша,
Команда CD Projekt Red

ГалереяРедагувати

ВідеотекаРедагувати

Посилання Редагувати